7 תשובות
אם את רוצה את יכולה כן
או חצי חצי
או חצי חצי
כן, או חצי חצי
מי הזמין אותך לדייט?
מי שהזמין משלם
מי שהזמין משלם
בדרך כלל נהוג שבנים ישלמו, אבל אין חוק האומר שבנות לא יכולות לשלם.
בדייט ראשון
בדייט ראשון
את רוצה לשלם?
שואל השאלה:
אני לא רוצה לשלם זה לא 200 שקל זה 400 שקל ל3 שעות
אני לא רוצה לשלם זה לא 200 שקל זה 400 שקל ל3 שעות
אנונימית
תשלמי על עצמך
באותו הנושא: