14 תשובות
שואל השאלה:
ליטרלי קרה לי מישהי כזאת, שחתכה ממני כי היא אמרה שהיא יוצאת לדייטים כדי לאכול חינם.
שואל השאלה:
לא הכללתי, אמרתי חלק גדול לא כולן
שיוויון לא קשור ללשלם בדייטים.
זה קשור להרבה דברים אחרים.
לדייטים וללשלם על גלידה או משהו כזה הז לא קשור.
^^^^אז היא יצאה מפגרת
אבל לא כולן כאלה
שואל השאלה:
את בטוחה שאת יודעת מה זה שיוויון בין המינים?
שיוויון אומר שיוויון מוחלט בלי קשר למגדר או מין, אז מה שגברים, מין * אחר * יצטרך לשלם על הבחורה כי היא אישה? זה לא שיוויון
שיוויון בעבודה בשכר בזכויות
.לא שיוויון בדייטים.
אם הגבר לא יחזר איך האשה.או הבחורה תדע אם היא מוצאת.חן בעיניו והוא לא מנסה להשכיב אותה אלה גם.להכיר אותה והוא רציני ? אם ישקיע לאורך זמן היא תדע אם יתקמצן מאוד היא תברח
..כמובן בדייט ראשון וראשונים זה קפה ועוגה וכאלה זה לא ארוחות שחיתות כי רוצים להכיר לא לנצל..
פשוט האשה מצפה.לחיזור שירצו להכיר אותה ולא להכניס למיטה ולזרוק זה הכל
^^היא צודקת
ולזה התכוונתי
שיוויון בעבודה ובזכויות ! אותו שכר בתפקיד זהה ולא מה שקשור בהבדלים.
אתם.לא. נכנסים להריון לא בחופשת לידה ולא מניקים אז אין שיוויון לחלוטין.. אבל בדברים החשובים חייבים שיוויון
שואל השאלה:
תראי, אין לי בעיה לשלם בדייט ראשון אם זה בקטנה, בבית קפה
האלה שיצאתי איתם? נראה לי ניצלו את זה,

היא הזמינה אותי למסעדה ובאה בלי ארנק!!! כדי שאני אשלם והיא לא וזה חוצפה, היא אפילו הציעה ללכת למסעדת יוקרה אחרי זה וחתכתי.
כל השאר רצו שאשלם עליהם במסעדות ואמרו שאם אני לא משלם עליהם אני לא גבר , לא כולם טחונים! אני אפילו לא מכיר אותם כל כך כדי שאשלם עליהם הרבה. אחת אפילו אמרה לי שהיא לא באמת מעוניינת והיא רוצה לאכול במסעדות בחינם
^^מי שמצפה שתשלם עליה לפני שאתה מכיר אותה שתלך לחפש פראייר שמוכן לזרוק תכסף שלו. תעיף כאלה
אגב... מה זה לא רוצות.לשלם בדייטים? אם הגבר לא משלם שתשלם ותבין לבד שהוא לא בעניין שלה. זה,הכל ודייט 1 זה קפה עוגה
או בירה ציפס כאלה וסלט..
דברים קלים להכרות לא לניצול רק מכירים לראות אם מתאים בכלל ולא בונים הרים וגבעות
לא.מפתחים ציפיות בשום אופן זה מתכון לצרות
אם היא נצלנית אז לא לשלם אם באה בלי ארנק למה בכלל הזמנת לארוחות פאר? מזמינים לקפה. כי בחורה או אשה שמחפשת להכיר אותך תרצה להכיר לדבר ולא.. לנצל אותך
אם היא נצלנית וקמצנית ומשקרת ששכחה ארנק בבית תעיף אותה ואל תתעסק עם כאלו
לא לארוחות בהתחלה רק קפה ובירה רק אם אתם מעל גיל 18
שואל השאלה:
היא הזמינה למסעדה^ היא אמרה שהיא ממש אוהבת אותה וראיתי שהיא מומלצת, אז זרמתי.. ואז בתשלום היא באה בלי ארנק , אמרתי לה שזה ממש יקר ואמרה שאני צודק ושתעביר בביט. כמובן שלא העבירה לי והלכה
אם מישהו מזמין אותי שהוא ישלם
חחח גברים מתנהגים נחמד בשביל להשיג סקס
נשים מתנהגות נחמד בשביל להשיג כסף ואוכל חד משמעית אנחנו יותר חכמות אנחנו מקבלות גם סקס אחרי חחח צוחקת הכל בהומור לא לקחת ברצינות