6 תשובות
בתכלס למה לא , אין לך מה להפסיד . לנסות זה תמיד טוב
אם את לא נמשכת עליו אז לא
אנונימית
תנסי. אני חושבת שאם תמשכי לאופי אוטומטית הבן אדם גם יראה לך יותר יפה.
לא אלא אם כן את רוצה לנסות וחושבת שהוא יימצא חן בעינייך בעתיד..
לא לצאת.
לכי על זה
ככל שמכירים בן אדם ואוהבים אותו יותר ככה גם נמשכים אליו יותר
ככל שמכירים בן אדם ואוהבים אותו יותר ככה גם נמשכים אליו יותר
באותו הנושא: