3 תשובות
לנשום מהפה גורם ללסת להבנות בצורה לא טובה ודלקות בלסת מכיוון שזה גורם לזת עקומה כזו
שתיהם לא טובים. אבל חייב לנשום יו נואו
פיהוק הוא רפלקס טבעי המסייע להגביר את צריכת החמצן, בעוד שנשימה דרך הפה עלולה להוביל ליובש בפה ולגירוי בגרון.
באותו הנושא: