7 תשובות
אין בעיה לנשום מהפה
כי בפה אין מסננים שיש באף (שערות)..
חיידקים, פסולת שלא רואים באוויר..
אנונימי
כי באף יש סוג של מסנן כזה שמסנן את האויר מכל החלקים הלא טובים שיש בו ובפה אין
כי באף יש שערות שמסננות את האוויר ובפה לא
שואל השאלה:
כן אבל אם כאילו אני נושמת לפעמים מפה בגלל שהאף שלי סתום זה יכול לגרום לנזק?
עם את נושמת פעם ב זה לא נורא בכלל
הכל בסדר