6 תשובות
לא טוב
לא
שעה-שעתיים
שאלתי שאלה כזאת ליטרלי לפני דקה, ועדיף שלא. תאכל אחרי האימון.
עדיף בננה
לא, תאכל אחרי האימון.
באותו הנושא: