6 תשובות
שואל השאלה:
יש מגדרים ויש משיכה מינית זה שונה
יש מגדרים ויש משיכה מינית זה שונה
כן, אני חושב שיש יותר משני מגדרים.
מה לפרט?
מה לפרט?
אממ
מאמינה שיש כמה לא בגלל שהם קיימים אלא בגלל שהמציאו אותם
מאמינה שיש כמה לא בגלל שהם קיימים אלא בגלל שהמציאו אותם
כאילו
בסופו של דבר לפי מה שלמדתי במורשת אלוהים הוא זכר ונקבה ולא מוזכר עוד שום דבר ואני דיי בטוחה שלא באמת קיים מגדר של it או משהו כזה
לא שופטת שכל אחד ירגיש מה שבאלו אבל כאילו
בסופו של דבר לפי מה שלמדתי במורשת אלוהים הוא זכר ונקבה ולא מוזכר עוד שום דבר ואני דיי בטוחה שלא באמת קיים מגדר של it או משהו כזה
לא שופטת שכל אחד ירגיש מה שבאלו אבל כאילו
כן.
^^
מגדרים זו התפתחות חברתית. כל מגדר הוא מומצא בסופו של דבר. כמו שפות, שמות, תרבויות, וכן הלאה.
^^
מגדרים זו התפתחות חברתית. כל מגדר הוא מומצא בסופו של דבר. כמו שפות, שמות, תרבויות, וכן הלאה.
יש הרבה יותר משני מגדרים. אני יודעת את זה על עצמי.... אף אחד לא משקר לעצמו, זה דבר מולד. תאמין לי שאם זה היה מבחירה או שזה שקר לעצמינו כנראה שלא היינו בוחרים בזה, החיים האלה קשים ועם התייחסות חרא מהסביבה.
באותו הנושא: