11 תשובות
שואל השאלה:
איך
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מתבלבל עם זהות מגדרית, על זה אני בדיוק מדבר ._.
אנונימי
שואל השאלה:
כן נו זה ההבדל בין מין למגדר:
אם יש למישהו פין או פות? זה מין. אישה/גבר זה מגדר, לא מין.
אנונימי
זה כן נכון, הם צודקים
מי שאומרים את זה הם סתם חולי נפש,נתנו יותר מדי במה לשטויות שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
myself
לא הם לא, הם סתם מבלבלים את כולם.
בואי, אני אסביר לך:
אישה וגבר, זה מגדר.
אם יש למישהו פין או פות - זה מין, לא מגדר.
הדבר שאת מתייחסת אליו כאל מגדר, הוא לא מגדר, קוראים לדבר זה 'זהות מגדרית'.
בואי אני אסביר לך מהי זהות מגדרית:
זהות מגדרית היא תחושת הזהות האישית של הפרט עם אחת מקטגוריות המגדר - שיכולה להיות גבר, אישה, איפשהו באמצע, שילוב של שניהם או אף אחד מהם (א- בינארי לדוגמה).
אנונימי
אבל אם הוא לא גבר ולא אישה מה מגדרו?
שואל השאלה:
את מתבלבלת.
אם ברור לנו כי הוא גבר, אבל הוא לא מגדיר את עצמו לא כאישה ולא כזכר, זה לא מגדר, זה זהות מגדרית.
ואין דבר כזה "הוא לא גבר והוא לא אישה", סבור לנו כי הוא יכול להגדיר את עצמו כך, אבל ביולוגית זה לא אפשרי שהוא לא יהיה אחד משני המגדרים.
וזה למה זה לא מגדר, אלא זהות מגדרית.
אנונימי
אה אוקיי הבנתי, סליחה שהטעיתי
טוב לדעת
תודה לך
שואל השאלה:
זה ציני או לא אני מבולבל חחח
אנונימי
אה חח אני רצינית