3 תשובות
עובדתית יש יותר
לדעתי יש 2 טבעיים וטרנסים פשוט משנים מגדר ונון בינאריים מחליטים להיות 2 המגדרים או אף אחד מהם. אנשים כן מעדיפים להגדיר את המצבים האלה כעוס מגדרים שזה דווקא נשמע מאוד הגיוני אני מבינה את המחשבה
זה לא כ"כ משנה. למרות שאני לא חושבת שיש 13 מגדרים. אני נוטה יותר ל3 מגדרים .
מצד שני, אלו שמתעקשים כל הזמן לכתוב שיש רק שני מגדרים, הם בדר"כ אלה שאומרים על גברים שהם לא גברים וכו'. אז מה הם? אם גבר לא נראה להם, פתאום הוא משהו אחר?
מצד שני, אלו שמתעקשים כל הזמן לכתוב שיש רק שני מגדרים, הם בדר"כ אלה שאומרים על גברים שהם לא גברים וכו'. אז מה הם? אם גבר לא נראה להם, פתאום הוא משהו אחר?
אנונימית
באותו הנושא: