4 תשובות
עדיף לך לעשות את המבחן ואז לבדוק אם בא לך כי אם תפספסי עכשיו לא תוכלי לחזור לזה ואם לא תרצי מקסימום לא תלכי.
אבל אישית אני חושב שממש כדאי לך ללכת
שואל השאלה:
תודה על התשובה
תעשי את המבחן.
אם תעברי תחשבי אם את באמת רוצה את זה. מקסימום סתם עשית מבחן.