4 תשובות
על מה את מרגישה נוראה זה טוב
שואל השאלה:
כי אני רגילה לציונים טובים וזה בא לי בבום
כי אני רגילה לציונים טובים וזה בא לי בבום
אנונימית
היי אני גם בכיתת מצויינות,
81 זה אחלה ציון אבל צריך לשפר יותר כמו בכל דבר בחיים.
הכל זה אימון וכוח רצון!
כל הכבוד המשיכי כך!!
81 זה אחלה ציון אבל צריך לשפר יותר כמו בכל דבר בחיים.
הכל זה אימון וכוח רצון!
כל הכבוד המשיכי כך!!
כן זה טוב כי ב5 יחל מי שמקבל מעל 70 מקבל עוד 20 נקודות לממצוע
באותו הנושא: