6 תשובות
שואל השאלה:
^ פרבולות
שטחים ובדיוק סיימנו מרובעים
אלגברה
ואנחנו מתחילים טריגו בקרוב ממש (התחלנו שנה שעברה אבל זה מורה אחרת אז היא מתחילה מההתחלה)
^ פרבולות
שטחים ובדיוק סיימנו מרובעים
אלגברה
ואנחנו מתחילים טריגו בקרוב ממש (התחלנו שנה שעברה אבל זה מורה אחרת אז היא מתחילה מההתחלה)
אנונימית
זה בסדר, אבל תמיד אפשר לשאוף ליותר. מה את לומדת?
אנונימית
זה טוב מאוד
וואו זה מעולה
^כרגע זה לא נשמע כמו חומר של י', אבל טריגו זה כן. בהצלחה!
אנונימית
שואל השאלה:
^ תודהה
ואני משתמשת בספר של יואל גבע לכיתה י 5 יחל בשביל האלגברה והגאומטריה אז זה כן כיתה י
הפרבולות אבל זה כן כיתה ט כי זה ספר לכיתה ט חחח
^ תודהה
ואני משתמשת בספר של יואל גבע לכיתה י 5 יחל בשביל האלגברה והגאומטריה אז זה כן כיתה י
הפרבולות אבל זה כן כיתה ט כי זה ספר לכיתה ט חחח
אנונימית
באותו הנושא: