8 תשובות
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
בא לך לבוא לפרטי?
שואל השאלה:
כתבתי לך:)
כתבתי לך:)
אנונימית
נפרדתם ברע?
מקווה שתתגברי מהר ואם נפרדתם בטוב את יכולה לשקול את זה ואולי לנסות שוב אבל את יודעת הכי טוב
מקווה שתתגברי מהר ואם נפרדתם בטוב את יכולה לשקול את זה ואולי לנסות שוב אבל את יודעת הכי טוב
אנונימי
לפתח אדישות כלפיו ולמחוק כל זכר לגביו.
אגב אני עדיין בזה אבל עכשיו בהרבה פחות רוצה אני יתן לך טיפים ?
להגיד לך מניסיון ?
להתעסק במשהו שאת אוהבת, יעביר לך קצת את הגעגוע
באותו הנושא: