8 תשובות
^^איתי?
כן
^יאא אא מישהו מכירר
זאת להקה מאוד מפורסמת איך לא יכירו---
^תתפלאי
בדרך כלל השיר הכי מפורסם די באנגר אבל תמיד יהיו טובים יותר

^^ וזה לא נחשב נו כל שיר של mcr יותר טוב מ-teenagers
מסכימה^^^
אפילו שממזמן עברתי את הפייז הזה שלי

בכל מקרה
אם להקה (arctic monkeys - secret door נראלי קשה לבחור)
אם זמר (אביב גפן - וואי קשה לבחור אבל שיר שהוא ממש אנדרייטד לדעתי זה איש הכמעט ו"אני שונא")
dead! - my chemical romance