10 תשובות
שאלה מעניינת
אני חושבת שאירוסמית'
אני חושבת שאירוסמית'
קווין, אירוסמית
פעם ממש אהבתי את קינג קרימזון
פעם ממש אהבתי את קינג קרימזון
the beatles
גם the alan parsons project אבל הם התחילו ב 1975 אז לא חושבת שזה נחשב
גם the alan parsons project אבל הם התחילו ב 1975 אז לא חושבת שזה נחשב
^^ אני מאוהבת באלן קשות ויש לי את eye in the sky בתקליט אמאלה
^א ד י ר אלן מדהיםם
הייתה לי הזדמנות לקנות תקליט של eye in the sky אבל הפטיפון שלי התקלקל :')
הייתה לי הזדמנות לקנות תקליט של eye in the sky אבל הפטיפון שלי התקלקל :')
תראו בפרופיל שלי
קווין או הרולינג סטונז
למרות שבעקרון ההרכב המלא של קווין התגבש רק ב71' אבל נקבל
למרות שבעקרון ההרכב המלא של קווין התגבש רק ב71' אבל נקבל
פינק פלויד, הביטלס, האבנים המתגלגלות, הדלתות ולד זפלין (יש להם אלבום אחד מ69 אז מאמינה שנחשב)..
יש עוד כמה, אבל הערצתי משתנה בין אלו.
יש עוד כמה, אבל הערצתי משתנה בין אלו.
הביטלס
הביטלס
באותו הנושא: