12 תשובות
full trunk
נראה לי שאתניקס
והשירים האהובים עליי הם מתי לחזור ומחר אני בבית
כוורת
שייגעצ
אין לי אוויר
בית הבובות - סיגפו
גיא ויהל - רצים באוויר
עילי בוטנר וילדי החוץ - היי
התקווה 6
מה שהיה היה
החברים של נטאשה - זקוק לך
אפוקליפסה חח וזה תלוי מתי, זה משתנה כל הזמן... xd
כוורת, ואם אני חייבת לבחור אז השיר היא כל כך יפה. הוא פשוט תמיד מרגיע אותי כשאני מרגישה עצובה או עצבנית.
אחריו יש כמה שבתיקו, והם העולם שמח, לך ספר לסבתא, ככה היא באמצע ומשה כן משה לא. גם את אוכל תציפורניים אבל הייתי אומרת שהוא מקום שלישי אצלי.
למרות שהתחלתי לאהוב את קפה בתחתית של גזוז הרבה יותר מהשאר, והרבה מחשיבים את כוורת וגזוז ביחד אז אני מניחה שהוא השיר השני הכי אהוב עלי שלהם.
שייגעצ
תשמעו את ניו יורק רפיח ותבינו כמה הם טובים
להקת בנזין,

תני לי סיבה
https://youtu.be/mn5alswzaba
https://youtu.be/zc3idkcfy_c
להקת היהודים שיר הזמן שלך