4 תשובות
עדיף לכוון ל1
3+
מלא , יש לי ילד כזה בכיתה , יש לו מלא נכשלים והוא לא נשאר כיתה , שמו אותו מבר
אנונימית
לא נראה לי משאירים כיתה היום
באותו הנושא: