11 תשובות
ללמוד
להשקיע בי"א
שואל השאלה:
אני רוצה בגרות
אני רוצה בגרות
להשקיע יותר
אז ללמוד יותר, לקחת מורים פרטיים איפה שקשה. אם יש לך יחידות שמכבידות עלייך לרדת ולוותר על היחידות שלך, לבקש פרטני ותגבורים.
שום דבר
להתאפס על עצמך ולקחת את עצמך בידיים,
לשבת וללמוד.
אם זה חשוב לך, תתאמצי ותשקיעי יותר.
לשבת וללמוד.
אם זה חשוב לך, תתאמצי ותשקיעי יותר.
להתאפס על עצמך ולהתחיל לשבת על התחת ללמוד כבר עכשיו
כלום
את רוצה בגרות מלאה ?
להוציא ציונים טובים יותר שנה הבאה שבממוצע של מה שצריך בבגרות הסופית זה יהיה לפחות עובר
באותו הנושא: