6 תשובות
אני עכשיו בט וחלום שלי להשאר שמה עד יב
נראלי 5
את לא תשארי כיתה
ט כיתה יחסית מורכבת יש לחץ ועומס לקראת התיכון אבל היא יותר קשה מיוד אגב
^באמת??
Snt
ברור