11 תשובות
אני בת, ואין לי בעיה עם זה, כל עוד זה לא ממש ממש הרבה כי אז זה מגעיל לדעתי...
איפה ראית שהרוב לא אוהבת? זה ששאלת באתר שהרוב פה בנות 14 לא אומר שזה הרוב
לי אין בעיה עם זה.
גם לדעתי זה גברי אבל כל אחת וטעמה
שואל השאלה:
^^ לא יודע אני רואה פה הרבה שאלות של הרבה שעונות / עונים שזה מאוד מפריע גם לא בכמות גבוהה
^^ לא יודע אני רואה פה הרבה שאלות של הרבה שעונות / עונים שזה מאוד מפריע גם לא בכמות גבוהה
אנונימי
^ אני בכלל לא מכירה בנות שאוהבות את זה
כולן תמיד אומרות שזה מגעיל ויפה חלק
אבל זה גבר לא אישה
כולן תמיד אומרות שזה מגעיל ויפה חלק
אבל זה גבר לא אישה
כל אחת וההעדפה שלה לי אישית זה נראה לא מטופח. אין לי בעיה עם טיפה שיער חזה וידיים אבל בבטן/בית שחי/רגליים/גב זה באמת לא יפה לדעתי וגם לא נעים שמעבירים את היד
אנונימית
שואל השאלה:
^ בדיוק מה שגם אני חושב שמח לטעות ולדעת שהרוב לא ככה :)
אחת מעל אנונימית
^ בדיוק מה שגם אני חושב שמח לטעות ולדעת שהרוב לא ככה :)
אחת מעל אנונימית
אנונימי
זה גברי ממש וטוב אבל אני יותר נמשכת לכאלו שאין או שיש ממש טיפה נגיד בבית שחי לא כזה אכפת לי אבל שלא אהיה שם גונגל
אנונימית
גם לדעתי זה גברי ומושך
זה גברי ויפה וזה נורמאלי במידה לא מוגזמת
באותו הנושא: