19 תשובות
לא אוהבת
בעצם לאלאל
לא
לא אוהבת
כן (אני גם נמשך לגברים שהם יחסית שעירים -לא מוגזם אבל)
בעיני אם זה במידה מסוימת ולא מוגזם אז זה גברי ויפה

שמעו, זכותכם לעשות מינוסים, מקבלת.
אבל בסופו של דבר זאת הדעה שלי אז לא כל כך ברור לי מה מציק לכם. זה לא שדחפתי לכם גבר שעיר למיטה
לא. איכס
אנונימית
לא מתה על זה. אם זה קצת אז סבבה, אבל כל אחד ומה שמתאים לו. ואני לא אפסול גבר אם יש לו שיערות פשוט לא נמשכת לזה ממש
לא כזה אכפת לי
לא אחי
קצת כן, עדיף לגלח
כן, אבל לא מוגזם
אנונימית
כן אבל לא הרבה
כן, במידה.
אהבתי שעשו מינוס למה שכתבתי חח אסור שיהיה טעם אישי:)
לאלאלא