16 תשובות
כן לדעתי זה לא יפה
ותוריד בשעווה או קרם להסרת שיער
ותוריד בשעווה או קרם להסרת שיער
אנונימית
אם אין לך הרבה עדיף שלא תוריד כי זה יפה בקטנה
ואם אתה רוצה להוריד תוריד עם מכונה
ואם אתה רוצה להוריד תוריד עם מכונה
כן זה לא מושך
אם אין לך הרבה אז לא..
אם זה מוגזם אז כן.
אם זה מוגזם אז כן.
גם אני ככה (לול בתור בת זה קצת)
אני מחכה להוריד עם לייזר עד אז אני פשוט עם חולצות רגילות לא מפריע לי
עריכה עכשיו ראיתי שאתה בן אז לא זה לא מפריע לדעתי
אני מחכה להוריד עם לייזר עד אז אני פשוט עם חולצות רגילות לא מפריע לי
עריכה עכשיו ראיתי שאתה בן אז לא זה לא מפריע לדעתי
שואל השאלה:
יש לי כרגע במצב עוד סבבה מינוס אבל עם הזמן זה גודל
יש לי כרגע במצב עוד סבבה מינוס אבל עם הזמן זה גודל
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל שאני הולך לים זה מפריע
כן אבל שאני הולך לים זה מפריע
אנונימי
שואל השאלה:
אם אגזור עם מספריים זה לא יצא סימטרי
אם אגזור עם מספריים זה לא יצא סימטרי
אנונימי
תוריד עם שעווה רצועות זה כן יכאב אבל זה סבל אפשרי ולא בלתי נסבל.
לדעתי את תוריד אם זה לא מוגזם
אם אתה ממש רוצה אתה יכול עם מכונה אלא אם כן אתה רוצה ממש ממש חלק תעשה שעווה וזהו
אם אתה ממש רוצה אתה יכול עם מכונה אלא אם כן אתה רוצה ממש ממש חלק תעשה שעווה וזהו
אל תגזור עם מספריים זה סתם יגדל לכיוונים שונים כי אתה לא תולש מהשורש.
אם זה מפריע לך תוריד עם שעווה או מכונה כי דפק רם לא תולש מהשורש
אם זה מפריע לך תוריד עם שעווה או מכונה כי דפק רם לא תולש מהשורש
תעשה עם קרם להסרת שיער
שואל השאלה:
יש לי בבית קרם עדין להסרת שיער הגוף לעור רגיש, של חברת life.
איך להשתמש, לשים בכל אזור שיש בבטן שלי שיערות?
יש לי בבית קרם עדין להסרת שיער הגוף לעור רגיש, של חברת life.
איך להשתמש, לשים בכל אזור שיש בבטן שלי שיערות?
אנונימי
רשום הוראות מאחורה פשוט כל קרם זה שונה אז אני לא יכולה להגיד לך בידיוק אם לא רשום תבדוק בגוגל הוראות לקרם להסרת שיער של לייף.
תנסה לדייק בהוראות כמה שיותר כדי שלא תקבל כוויה או משהו אם תשאיר את זה יותר מידי זמן.
תנסה לדייק בהוראות כמה שיותר כדי שלא תקבל כוויה או משהו אם תשאיר את זה יותר מידי זמן.
שואל השאלה:
וזה יורד ישר ששמתי את המשחה או שלוקח כמה ימים?
וזה יורד ישר ששמתי את המשחה או שלוקח כמה ימים?
אנונימי
ישר אחריי
צריך לחכות כמה דקות עם זה ואז להוריד והשיערות יוצאות
צריך לחכות כמה דקות עם זה ואז להוריד והשיערות יוצאות