התחברות
הרשמה
הגיוני שאני צוחק מאנשים מקללים?
אני מרגיש הזוי כאילו בנאדם יכול לאחל לשני מחלות וזה יצחיק אותי וזה לא שאני שולט בזה אני מת לא לצחוק בסיטואציות כאלה
15 במאי 2023, 14:05
ביטחון עצמי
קללות
בטחון עצמי
שנאה
גוף
2 תשובות
לא הגיוני ..
ס
סושי סיני חמוד
הגיוני תקשיב לקלל זה מצחיק מהצד
c
calba
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני צוחק מסיטואציות עצובות?
נורמאלי שאני לא אוהבת שאנשים מקללים ?
הגיוני שאני לא צוחק אף-פעם למרות שאני מבין את הבדיחות?
הגיוני שאני מתרחקת מאנשים לפעמיים בגלל שאני רוצה להיות קצת לבד ואני מרגישה לפעמיים נוח ככה???
זה הגיוני שאני מתעצבנת כשאני שומעת אנשים צוחקים כי אני מקנאה בהם שהם שמחים?
אני רוסי ושאני שומע לא רוסים מקללים ברוסית זה מעצבן אותי ממש, הגיוני?
זה הגיוני שאני אחשוב שאני מכוערת אבל אנשים אחרים יחשבו שאני יפה?
זה הגיוני שההורים שלי מקללים אותי ויורדים עלי שהם כועסים עלי?
לול הגיוני שאני חושבת שזה מבאס שאני מתחברת לאנשים פה יותר מאשר עם אנשים בעיר שלי?
הגיוני שאני סומכת יותר על מישהו שאני מכירה חודשיים מאשר עם אנשים שאני מכירה 7 שנים
זה הגיוני שאני עצבנית בגלל שאנשים חושבים שאני עצבנית למרת שאני לא עצבנית?