45 תשובות
ברור. רוב האנשים לא אוהבים את זה
זה נורמלי
זה רק מראה שאת בן אדם טוב ונחמד
בטח
כן זה נורמאלי
ברור
כן
גם אני ככה
בטח שזה נורמלי
זה לא היה נורמלי אם היית ארסית כי כל מילה שנייה שלהם זה נודר
זה לא היה נורמלי אם היית ארסית כי כל מילה שנייה שלהם זה נודר
אנונימית
^נודר
שואל השאלה:
אבל אני מדברת על מישהי שהתעצבנה ממשהו ואמרה קללה - זה כיאלו סוג של מראה לי שהיא ממש רצינית לגבי זה אבל לפעמים זה לא נכון וזה משגע אותי
אבל אני מדברת על מישהי שהתעצבנה ממשהו ואמרה קללה - זה כיאלו סוג של מראה לי שהיא ממש רצינית לגבי זה אבל לפעמים זה לא נכון וזה משגע אותי
אנונימית
לפעמים זה נפלת פשוט
אנונימית
נפלט*
אנונימית
שואל השאלה:
^ ^ ^כן אני יודעת אבל לפעמים זה ממש מבהיל אותי כי אני לא רגילה לזה
^ ^ ^כן אני יודעת אבל לפעמים זה ממש מבהיל אותי כי אני לא רגילה לזה
אנונימית
זה בסדר ולא רק שזה בסדר זה טוב מעוד זה אומר שאת אישה טובה
אנונימי
ברור שזה בסדר יש אנשים שפשוט לא מתחברים
חח גם אני ככה, חברים שלי מקללים על ימין ועל שמאל ואני תמיד מעירה להם
כןן גם אני לט אוהבת
כן
כנל זה דבר נורמלי
אבל לפעמים זה יוצא
אבל לפעמים זה יוצא
בשבילך טוב שאת לא חברה שלי, כל מילה שנייה שלי זה פאק ושיט, אבל גם כל החברות שלי ככה אז זה מרגיש רגיל
אנונימית
לגמרי, וכנל עלייxd
כן, גם אני לא מתחבר לזה.
כן..
גם אני ככה, זה די מוזר לי
כן בטח
הרוב ככה
כן .גם אני ככה
כן ברור , למה שנחשוב שזה לא יהיה נורמלי?! אני גם כזה למרות שגם לי מתפלק לפעמים כשמעצבנים אותי
אכן כן
אני אוהב כל עוד זה לא בקטע ערסי, אני מקלל דיי הרבה אני רחוק מאוד מלהיות ערס,
מזה הרוב ככה , רק האשכנזים ככה... לא בקטע גזעני לול
אני חושבת שזה נורמלי שאת לא אוהבת קללות בסביבה הקרובה אלייך .לי אישית יש המון חברים שמקללים ביום יום ואני באמת לא מקללת בכלל מרצוני ,ועדיין סבבה לי להיות בסביבתם ולא מפריע לי.אם את מרגישה שאת לא אוהבת קללות בסביבה שלך זה בסדר ! רק אל תימנעי מאחרים לעשות זאת ותטיפי מוסר כי יש אנשים שקללות זה הדרך שלהם להוציא עצבים.תכבדי ותתרחקי מאנשים כאלה
יאלה מה אתם מבלבלים במוח איזה שטויות זה לא נורמלי הגיע הזמן שתתבגרי
קללות זה אחד הדרכים החשובות לבטא את עצמך ומראה שאנשים חכמים מקללים הרבה ( לא כולל הערסים)
כן ברור
כמובן, זה רק הגיוני שלא נתחבר לאנשים כאלו
את שואלת מה נורמאלי אנשים שיש להם סטיפס?
זה הגיוני אבל זאת די בעיה שלך
רוב האנשים היום מקללים ואת צריכה לקבל את זה את לא יכולה לשנות את הבן אדם
רוב האנשים היום מקללים ואת צריכה לקבל את זה את לא יכולה לשנות את הבן אדם
חח תשמעי אני רואה את השאלה ואת התגובות שרשמת שם למעלה ואת נשמעת ילדה ממש חמודה, אבל את גם קצת תמימה
וזה לא נורא פשוט תתחילי להבין איך העולם הולך כי אם את ממש נבהלת מקללות אפילו כמו "חרא" וזה לא רק מפריע לך זה קצת בעיה כי יש גם אנשים ממש טובים שלפעמים יוצא להם אין מה לעשות (פעם ב.. אם זה הרבה זה משהו אחר)
וזה לא נורא פשוט תתחילי להבין איך העולם הולך כי אם את ממש נבהלת מקללות אפילו כמו "חרא" וזה לא רק מפריע לך זה קצת בעיה כי יש גם אנשים ממש טובים שלפעמים יוצא להם אין מה לעשות (פעם ב.. אם זה הרבה זה משהו אחר)
אנונימי
מסכימה,ומבינה.
ערסים בכללי
לגמרי נורמלי, מזדהה.
גם אני לא אוהבת אנשים מקללים,מגיל קטן הקפדתי אבל לפעמים בלי שליטה יוצא לי איזה "פאק"
באותו הנושא: