9 תשובות
כן?
מה שקורה לרוב , הגיוני מאוד
כן, אנחנו השופטים הכי נוקשים של עצמנו.
כן ובעייני את מושלמת מבלי להכיר אותך
יאפ
ברור
חוסר ביטחון זה קורה לי מלא
המון אנשים ככה
בטחח הכל ענין של ביטון עצמי
באותו הנושא: