התחברות
הרשמה
לדבר עם המורה בטלפון או לקבוע איתו פגישה פנים מול פנים?
מה עדיף יותר?
14 במאי 2023, 21:07
מורים
2 תשובות
פנים מול פנים
ז
זאתי שאובססיבית לחתולים
תלוי
אני הייתי אומרת לו בטלפון פחות מביך
נ
נקניקי מינאז
באותו הנושא:
בשביל ללכת לבאולינג צריך לקבוע איתם בטלפון מראש?
היום עשיתי שיעור נהיגה והמורה אמר לי שאני כבר אדבר איתו בטלפון לקבוע את השיעור הבא
זה מוזר אם אמא שלי תתקשר למורה נהיגה לקבוע לי שיעור? אני מתביישת לדבר בטלפון
אני מדברת עם ידיד שלי בווצאפ ואני רוצה לדבר איתו בטלפון ,האם להגיד לו?
יש לי פחד אמיתי להתקשר למורה נהיגה שיש לי ועוד לא התחלתי איתו שיעור אחד אבל כן דברנו בטלפון ולקבוע כבר איתו
כתבתי הודעה למורה נהיגה על לקבוע שיעור (עוד לא התחלתי והוא לא מכיר אותי) הוא התקשר אלי ואני לא רוצה לדבר בטלפון מה לכתוב
המורה שלי התחילה לדבר בטלפון בזום ואז היא בכתה עד שהשיעור התחיל
המורה נהיגה שלי אמר לי לדבר איתו בווצאפ ולקבוע שיעורים השבוע והוא לא עונה לי כבר שלושה ימים
אם אני צריכה לדבר עם מישהו בטלפון ולא הכי בא לי לדבר איתו(המשך)
אני רוצה לקבוע שיעור נהיגה ראשון, להתקשר אליו פשוט לדבר איתו?
רוצה לקבוע שיעור פרטי, לא יודעת מה להגיד למורה בטלפון, אפשר עזרה?