5 תשובות
תגידי לו באווצאפ שאת מעוניינת לשיעור ראשון ואז אם הוא יגיד שאפשר ושיש מקום אז תתקשרי לברר פרטים נוספים ככה אני עשיתי בשיעור הראשון
אבא שלי דיבר קודם עם המורה נהיגה לרשום אותי
ואז כשרציתי לקבוע שיעורים כתבתי לו בווצאפ שאבא שלי כבר דיבר איתו והכל
ואז כשרציתי לקבוע שיעורים כתבתי לו בווצאפ שאבא שלי כבר דיבר איתו והכל
אנונימית
לדעתי, עדיף להתקשר. אין בכך שום דבר מביך.
אך תעשי מה שמרגיש לך לנכון.
בהצלחה!
אך תעשי מה שמרגיש לך לנכון.
בהצלחה!
שואל השאלה:
או פדיחה לדבר בטלפון?
או פדיחה לדבר בטלפון?
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי כבר סגרה איתו מחיר
להתקשר אליו לשאול מתי אפשר?
אמא שלי כבר סגרה איתו מחיר
להתקשר אליו לשאול מתי אפשר?
אנונימית
באותו הנושא: