6 תשובות
תגידי לאביך שייתקשר אליו
אין דבר כזה לא נעים
תתקשרי אליו
תתקשרי אליו
מתקשרים.
תתקשרי זאת העבודה שלו כאילו אין מה שלא יהיה לך נעים
המורים של הנהיגה עסוקים מאוד וגם אני כשאני שולח לו הודעות והוא לא עונה אני מתקשר אליו ואז הוא אומר לי טוב שהתקשרת אין מה לעשות הם עסוקים ואין להם זמן להתכתב אבל יש להם זמן לשיחות קצרות ישר ולעניין
זה קורה לי גם ...
אני שולחת לו מתי אני יכולה והוא לא עונה גם לפעמים כשהוא מחובר
בגלל זה הוא אמר לי שאם הוא לא עונה לי אחרי זמן שניראלי הגיוני אז להתקשר אליו.. ובאמת עשיתי את זה(התקשרתי אליו)ואז הוא קבע לי שיעור
אני שולחת לו מתי אני יכולה והוא לא עונה גם לפעמים כשהוא מחובר
בגלל זה הוא אמר לי שאם הוא לא עונה לי אחרי זמן שניראלי הגיוני אז להתקשר אליו.. ובאמת עשיתי את זה(התקשרתי אליו)ואז הוא קבע לי שיעור