4 תשובות
שואל השאלה:
כתבת מאוד ארוך ויפה אבל מה אני פשוט אבוא למישהו ויגיד לו תסביר לי בול איך אתה מתחבר עם אנשים?
כתבת מאוד ארוך ויפה אבל מה אני פשוט אבוא למישהו ויגיד לו תסביר לי בול איך אתה מתחבר עם אנשים?
אנונימית
האמת פשוט ללמוד מאנשים אחרים איך הם עושים את זה ולחזור על זה.. תלוי במצב רוח שלי אני בוחרת ב"גישה" שבה אני משתמשת כדי לפתח שיחה
וזה מסתכם בעיקר בלשאול בביטחון מה נשמע ולשאול אותו שאלות קלילות ולא פולשניות כדי להכיר אותו קצת באופן ראשוני ואז באותה מידה לשתף קצת על עצמי אבל לא יותר מדי כדי לגרום לזה להישמע כאילו אני רוצה רק לדבר על עצמי
ואז לדבר קצת על מה שמשותף בינינו באותו רגע אם נגיד אנחנו בבית קפה אז לדבר על מה שהוא הזמין ולהגיד כמה הם עושים דברים טעימים (סתם דוגמה בחיים לא פתחתי שיחה עם מישהו בבית קפה לול)
וזה מסתכם בעיקר בלשאול בביטחון מה נשמע ולשאול אותו שאלות קלילות ולא פולשניות כדי להכיר אותו קצת באופן ראשוני ואז באותה מידה לשתף קצת על עצמי אבל לא יותר מדי כדי לגרום לזה להישמע כאילו אני רוצה רק לדבר על עצמי
ואז לדבר קצת על מה שמשותף בינינו באותו רגע אם נגיד אנחנו בבית קפה אז לדבר על מה שהוא הזמין ולהגיד כמה הם עושים דברים טעימים (סתם דוגמה בחיים לא פתחתי שיחה עם מישהו בבית קפה לול)
אנונימית
לראות אנשים אחרים עושים את זה, לקנא בהם ולעשות את זה גם.
פשוט להניע את האגו שלי.. אם הם יכולים למה שאני לעזאזל לא אוכל?! פלוס להבין ששום דבר לא ישתנה והעולם לא יקרוס אם משהו יתפקשש או שאני אתחרט וארצה לברוח ממה שהתחלתי. פרופורציות.
אם תרצי לרדת לפרטים, בעיקרון זה יכול להיות מזה שאת מחמיאה למישהו על משהו (שרשרת, שיער, בגד וכדומה), או שואלת משהו כללי שקשור אולי לסביבה ולסיטואציות בסביבה. תהיי כנה ואל תפחדי לומר מה שעולה לך לראש, בסופו של דבר האנשים הכי טובים בשבילנו הם כאלה שאוהבים גם את "המגרעות" שלנו.
אם את צריכה לפנות למישהו בגלל סיבה ספציפית, את יכולה פשוט לפתוח בהיי מה קורה ולומר או לבקש מה שתכננת.
פשוט להניע את האגו שלי.. אם הם יכולים למה שאני לעזאזל לא אוכל?! פלוס להבין ששום דבר לא ישתנה והעולם לא יקרוס אם משהו יתפקשש או שאני אתחרט וארצה לברוח ממה שהתחלתי. פרופורציות.
אם תרצי לרדת לפרטים, בעיקרון זה יכול להיות מזה שאת מחמיאה למישהו על משהו (שרשרת, שיער, בגד וכדומה), או שואלת משהו כללי שקשור אולי לסביבה ולסיטואציות בסביבה. תהיי כנה ואל תפחדי לומר מה שעולה לך לראש, בסופו של דבר האנשים הכי טובים בשבילנו הם כאלה שאוהבים גם את "המגרעות" שלנו.
אם את צריכה לפנות למישהו בגלל סיבה ספציפית, את יכולה פשוט לפתוח בהיי מה קורה ולומר או לבקש מה שתכננת.
אנונימי
חחח לא אני לא שואלת אנשים את זה
אני מתבוננת בהם ובאיך הם מדברים ולומדת מזה
אני מתבוננת בהם ובאיך הם מדברים ולומדת מזה
אנונימית
באותו הנושא: