14 תשובות
ממש לא
אנונימי
תלוי כמה הוא ארוך אבל בעיקרון כן
כן.
שואל השאלה:
יי יש לי מעריצים
יי יש לי מעריצים
כן:)
כן זה נחמד
וואלה כן
כן הייתי רואה
כן למה לא.
שואל השאלה:
^
למה לא?((
זה די מענין
^
למה לא?((
זה די מענין
שואל השאלה:
חחח, סתם, אני לא אוטיסט. אני בכלל שונא אוטיסטים. אתם לוזרים, בזבזתם עליי את זמנכם
חחח, סתם, אני לא אוטיסט. אני בכלל שונא אוטיסטים. אתם לוזרים, בזבזתם עליי את זמנכם
אנונימי
בחיים אבל בחיים לא
וגם זה משעמם אני לא יצפה בוידיאו כזה
וגם זה משעמם אני לא יצפה בוידיאו כזה
אנונימי
באותו הנושא: