17 תשובות
היא אוברייטד ובאמת לא מעניינת
שואל השאלה:
ממש לא אוברייטד
די לקנא
ממש לא אוברייטד
די לקנא
אנונימית
כי היא לא באמת זמרת
שואל השאלה:
היא גם רקדנית
היא גם רקדנית
אנונימית
מאיפה הבאת את זה? חחח כל המדינה וערוצי התקשורת מפרגנים לה
כי תמיד לאנשים יהיה מה להגיד
"זה נפוץ שלאנשים יש דעות והעדפות שונות בכל הנוגע למוזיקה וצורות אחרות של אמנות. בעוד שחלק מהאנשים יהנו מהמוזיקה של נועה קירל, אחרים אולי לא כל כך מתעניינים. חשוב להכיר בכך שלכל אחד יש את הטעם וההעדפות הייחודיות שלו, ושאין שום דבר רע בדעתו שונות. בנוסף, חשוב לזכור שהצלחה והישגים יכולים להיות סובייקטיביים, וכי מה שאדם אחד מחשיב כהצלחה עשוי לא להיות זהה עבור אדם אחר. במקום להתמקד בהשוואות או בשיפוטיות, חשוב לחגוג את ההישגים וההצלחות של אחרים, ולתמוך אחד בשני בעיסוקים ובמטרות האישיות שלנו."
אנונימית
הם מקנאים וקשה להם לפרגן
היא מדהימה ועשתה דרך מטורפת ואני גאה בה ברמותת והיא גם אחת היפות
היא מדהימה ועשתה דרך מטורפת ואני גאה בה ברמותת והיא גם אחת היפות
ק.נ.א.ה מילה שכל כך מודבקת על עיניים של אנשים לצערנו.
כי היא שרה נוראי ויש המון אנשים אחרים שמגיע להם לייצג אותנו במקומה
אנונימי
יש אנשים כאלה ויש אנשים כאלה, היא מלכה והיא יודעת להתמודד איתם, והכל טוב (:
קנאה שורפת., היא מושלמת ומדהימה
מדינות אחרות עפים על הנציגים שלהם
מדינות אחרות עפים על הנציגים שלהם
יש מלא פנתרות לא שווייצריות..
גם גניפר לופז, ביונסה, שאקירה וריהאנה פנתרות הרבה יותר, יפות הרבה יותר, רוקדות יפה יותר ועובדות קשה ברמות, הן פשוט לא משוויצות
הן הגיעו למקומות יותר גבוהים בחיים בלי כל השופוני הזה
לא כולם חייבים לקנאות במוטיבציה שלה לווא דווקא..
יש כאלה שנרתעים מהשחצנות..
אין לה אף מילה או עומק לשיר בשירים שלה חוץ מכמה היא ככה וככה..
גם גניפר לופז, ביונסה, שאקירה וריהאנה פנתרות הרבה יותר, יפות הרבה יותר, רוקדות יפה יותר ועובדות קשה ברמות, הן פשוט לא משוויצות
הן הגיעו למקומות יותר גבוהים בחיים בלי כל השופוני הזה
לא כולם חייבים לקנאות במוטיבציה שלה לווא דווקא..
יש כאלה שנרתעים מהשחצנות..
אין לה אף מילה או עומק לשיר בשירים שלה חוץ מכמה היא ככה וככה..
אנונימית
^זה אולי נשמע נכון בגלל כל הבולשיט של הפלורליזם שאנחנו שומעים כל היום אבל במציאות זה דבר ממש מטומטם להגיד. כשאני אומר שהמוזיקה של נועה קירל היא זבל, בייחס למילה מוזיקה היא באמת כזו. אין קשר לטעם, אי אפשר להשוות בין מוצרט באך או שוברט לנועה קירל נכון? מוזיקה היא אומנות מסובכת *ואובייקטיבית!* כמו כל אומנות אחרת, כל קשקוש שאני אצייר עכשיו יכול להיות יפה יותר מהחמניות של ואן גוך כי כמה אנשים אקראים אומרים את זה?. המוזיקה של נועה קירל היא אובייקטיבית זבל ואם אתם נהנים לשמוע אותה זה כנראה שלא נחשפתם למהות של מוזיקה או שאתם לא מתייחסים אליה כאומנות אלה יותר כמו רצף אקראי של אקורדים שכל עובר אורח יכול ליצור.
אנונימי
שואל השאלה:
לא אמרתי שחייבים לאהוב את השירים שלה.
לדעתי אנשים מקנאים במוטיבציה שלה בעיקר; בעבודה הקשה שלה.
זה בסדר להודות בזה. זה לא מוריד מכם.
למה שהיא תהיה צנועה? תראו איזה קשה היא עובדת, כמה חזרות, כמה היא משקיעה.
היא באמת פנתרה. יום אחד הייתם עוברים את מה שהיא עוברת והייתם נשברים. בקושי שיעורי בית אנשים מצליחים לעשות.
לא אמרתי שחייבים לאהוב את השירים שלה.
לדעתי אנשים מקנאים במוטיבציה שלה בעיקר; בעבודה הקשה שלה.
זה בסדר להודות בזה. זה לא מוריד מכם.
למה שהיא תהיה צנועה? תראו איזה קשה היא עובדת, כמה חזרות, כמה היא משקיעה.
היא באמת פנתרה. יום אחד הייתם עוברים את מה שהיא עוברת והייתם נשברים. בקושי שיעורי בית אנשים מצליחים לעשות.
אנונימית
היא ממש מתוקה
זה מקנאה
זה מקנאה
כי יש לה אופי מעצבן
היא יהירה, היא שחצנית,
כל השירים שלה שיטחיים עם עריכות..
היא לא מתלבשת וכל היום רק מוציאה את הגוף שלה החוצה..
יש בה משהו נורא שוויצרי שאני אישית לא אוהבת..
גם כל השירים שלה דורשי צומי כמה מסתכלים ומדברים עלייה וכמה היא פנתרה.. לא אוהבת ככה.. קצת צניעות את לא מלכת העולם
היא יהירה, היא שחצנית,
כל השירים שלה שיטחיים עם עריכות..
היא לא מתלבשת וכל היום רק מוציאה את הגוף שלה החוצה..
יש בה משהו נורא שוויצרי שאני אישית לא אוהבת..
גם כל השירים שלה דורשי צומי כמה מסתכלים ומדברים עלייה וכמה היא פנתרה.. לא אוהבת ככה.. קצת צניעות את לא מלכת העולם
אנונימית
באותו הנושא: