9 תשובות
כי היא לא ראויה לזה.
אני גם לא מבינה
פעם היו לה שירים קליטים היום יש לה שירים של זבל
האמת שהיא כולה ילדה בת 20 וכבר מוכרת בעולם וחתמה על חוזים שאנשים רק יכולים לחלום עליהם. היא ממש ממש מוכשרת
אני לא מפרגנת אבל אני גם לא אומרת דברים רעים עליה - זה פשוט ממש לא מעניין אותי.
אני חושבת שחלק גדול מזה נובע מקנאה אבל גם יש כאלה שזה פשוט לא הטעם שלהם , זה כמו אנשים ששומעים רק אנגלית ושלא יכולים אפילו לשמוע מזרחים
ופשוט אנשים שיש להם טעם שונה ולא אוהבים "שירים של דורה"
אבל לדעתי זה כן חשוב לפרגן
אני חושבת שחלק גדול מזה נובע מקנאה אבל גם יש כאלה שזה פשוט לא הטעם שלהם , זה כמו אנשים ששומעים רק אנגלית ושלא יכולים אפילו לשמוע מזרחים
ופשוט אנשים שיש להם טעם שונה ולא אוהבים "שירים של דורה"
אבל לדעתי זה כן חשוב לפרגן
כי די היא מקבלת יותר מידי הייפ על כלום.
היא זמרת בינונית ורקדנית בינונית.
היא בכלל לא שחקנית.
דוגמנית אולי.
אין באמת סיבה להתלהב.
היא הייתה סבבה עד גיל 16.
היא זמרת בינונית ורקדנית בינונית.
היא בכלל לא שחקנית.
דוגמנית אולי.
אין באמת סיבה להתלהב.
היא הייתה סבבה עד גיל 16.
כי היא נראית/נשמעת/משחקת כמו כל בת ממוצעת בישראל
שואל השאלה:
^ לול את חושבת שכל בת ממוצעת יודעת לשיר/לרקוד וגם נראית טוב? כי זה פשוט עובדתית לא נכון.
^ לול את חושבת שכל בת ממוצעת יודעת לשיר/לרקוד וגם נראית טוב? כי זה פשוט עובדתית לא נכון.
אנונימית
שואל השאלה:
^ נכון,הוא דחף אותה לעולם הזה אבל אי אפשר להגיד שהיא לא רצתה את זה. רואים גם כיום כמה היא אוהבת להיות זמרת. בתעשייה הזאת צריך יותר מלהיות הבת של.. כדי להצליח. לאן בי יש הורים עשירים שמנסים לקדם אותה אבל אף אחד לא שמע עליה.
^ נכון,הוא דחף אותה לעולם הזה אבל אי אפשר להגיד שהיא לא רצתה את זה. רואים גם כיום כמה היא אוהבת להיות זמרת. בתעשייה הזאת צריך יותר מלהיות הבת של.. כדי להצליח. לאן בי יש הורים עשירים שמנסים לקדם אותה אבל אף אחד לא שמע עליה.
אנונימית
באותו הנושא: