19 תשובות
אני חייבת להגיד שבאמת לנועה אין קול מיוחד או מדהים הוא חמוד היא שרה טוב שלא תבינו אותי לא נכון.. מה שכן היא יודעת לדפוק הופעה ולתת לקהל וייב מדהים וזה חייב להגיד
עריכה: שימו מינוסים לא איכפת לי, אני יודעת שאני צודקת ואני לא מנסה להוריד לנועה
לדעתי היא הייתה טובה בטירוף והשאירה לכולם אבק, היחידה שהרימה את הקהל, מטורפת.
לא עניין של פרגון
כל אחד יכול לזייף גם הזמר הכי גדול שיש
כל הכבוד אבל יכל להיות טוב יותר
מפרגנים למי שמגיע
ברור נתנה הופעה והיא מייצגת את ישראל אבל זה לא אומר שזה היה מושלם
שואל השאלה:
גם אם זה לא מושלם עדיין צריך לתמוך בה
כי היא זייפה בשיר וזה היה ממש בולט, אי אפשר להגיד שזה קטנטן שאפשר להתעלם מזה.
אבל ההופעה הייתה בסדר.
אנונימי
אוקיי ולאיפה בדיוק זה יגיע?
גם אם תתמכי בה, זה לא שמישהו רואה את זה נכון? אלא אם כן את משתפת
שואל השאלה:
בטח שרואים את זה!!
אדייק - את בבית, לבד/עם אנשים, אומרת לעצמך שאת לא אוהבת את איך שהיא הופיעה בשיר

זה מגיע למישהו אם לא שיתפת? זה משפיע על משהו? משפיע על נועה? לא
שואל השאלה:
מן הסתם אני מדברת על אנשים שלא מפרגנים לה ורושמים את זה ברשתות החברתיות
baby girl אני לא יודע אם זה את אבל אם כן המינוס הזה פשוט ילדותי.
אנחנו אומרים עובדות ואת הדבר שקרה בשטח, היא זייפה ולא בקטנה ואי אפשר היה להתעלם מזה, וכן זה הרס לדעתי 50% מכל הביצוע שזה מבאס.
אנונימי
כן אמרתי אם את משתפת זה מגיע לאנשים
בכל מקרה זכותם
אני אומר שהיא זייפה בשיר זה אומר שאני לא מפרגן? לא
היא נתנה הופעה, היה התרגשות ולחץ והיא מייצגת את ישראל
מסכימה שדי מורידים לה אבל בתכלס כשצריך כלפי בחוץ הכי מפרגנים לה שיש וזה גם משהו כאילו נגיד בעמוד טיקטוק או אינסטגרם של האורוזיון תמיד יש לה הכי הרבה לייקים ותגובות של ישראלים
שואל השאלה:
המינוס על החוסר פירגון :)
נכון עובדות ונכון זה לא היה הכי מדוייק בגלל ההתרגשות אבל אי אפשר להגיד שהיא לא הפציצה
היא הייתה מטורפת מבחינת כל ההופעה שהיא נתנה
נכון גם ראו שהיא ממש התרגשה חח מתה עליה
ובכן אני גאה בה, נתנה חתיכת ריקוד והופעה מדהימה.
היא שרה וגם רקדה באמצע.
לא קל לעשות את ה2 הדברים ביחד באותו הזמן.
ונכון היא זייפה אבל לא נורא
גם אנשים אחרים מזייפים
והיא התרגשה בטירוף.
אין מה להיות רעים לפחות תתמכו קצת.
אנונימית
את פשוט ילדותית..
ואני חושב שאת צריכה לקרוא את הדברים שרשמתי יותר *לעומק* פעם נוספת,
ואם ואת פועלת על פי פרינציפ אני אצטט ואדגיש לך כאן בזה שאמרתי
ש-*"ההופעה הייתה בסדר"* הדבר היחיד שהתייחסתי אליו היה איך שהיא שרה שהרס לה את הביצוע ואת לא יכולה להגיד שלא עד כמה שאת מעריצה אותה כי זה קרה והיא הייתה מאוד בולטת יחסית לשאר המתמודדים.
לדעתי זה רק יהיה מזל אם נגיע לגמר.
אנונימי
שואל השאלה:
רק מזל??
טוב.. אין טעם להמשיך את השיחה
נכון מה הבעיה שלכם לפרגן קצת