3 תשובות
יש תוכניות מכיתה ט', צריך לדבר עם הרכזת שלך בבית הספר שאחראית על זה
מכיתה ט' אפשר להיכנס לשם
מכיתה ט למחוננים ומי' לכולם. דברי עם האחראי.ת על זה בביתספר שלך או שאפשר ישירות דרך האוניברסיטה אבל זה ממש מסובך