3 תשובות
אממ
להפריד את החברה לבנים-בנות זה קצת שוביניסטי ולהטופובי..
אני מצטערת אין לי כלכך איך לעזור לך:(
אולי תנסי מבחינת סטיגמות, סטריאוטיפים, ציפיות מהחברה והתנהגות ממוצעת?
גם מראה חיצוני וטיפוח יכול להיות אחלה פרמטר
מאפיינים בחיברות ערך שיווין בין המינים,קיפוח יחסי ועוד דברים תסתכלי על המושגים שלכם זה תלוי במיקוד שלך.