6 תשובות
כן
לא צריך לוותר על החיים בשביל קורס
תהני
לא צריך לוותר על החיים בשביל קורס
תהני
כן
זה יגרום לך להשתחרר קצת המלחץ
זה יגרום לך להשתחרר קצת המלחץ
שואל השאלה:
לאא אני מדברת על מחנה קיץ של הצופיםם אני בשנת קורס ח ח ח ח
לאא אני מדברת על מחנה קיץ של הצופיםם אני בשנת קורס ח ח ח ח
אנונימית
ברור שכן את כל כך תהני שם את לא מבינה
כן, יש חלקים פחות נעימים אבל זה חוויה לכל החיים
בהחלט. זה יכול להיות מאתגר כי זה יותר משבוע ביער ויש לא מעט עבודה, אבל זה מספק
באותו הנושא: