3 תשובות
לדעתי יהיה ממש שווה ומגניב ללכת,
זה להכיר עוד אנשים שאתה בדרך כלל לא נפגש איתם:))
זה להכיר עוד אנשים שאתה בדרך כלל לא נפגש איתם:))
כן! זה חוויות של ממש ואין לך מה להפסיד
לדעתי כן
יש מצב שאתה תהנה שם וגם אם זה עוזר לך ויש לך מה לעשות שם אז למה לא ללכת?
לדעתי אין לך מה להפסיד
יש מצב שאתה תהנה שם וגם אם זה עוזר לך ויש לך מה לעשות שם אז למה לא ללכת?
לדעתי אין לך מה להפסיד
באותו הנושא: