7 תשובות
לא פשןט זה מה שאומרים לנו ללבוש לגאז
לכל הרקדניות שפה יש לכן סטודיו או שאין בגלל המצב הביטחוני?
שואל השאלה:
ואת רוקדת בלט לפני או שסתם זה נוח לך?
ואת רוקדת בלט לפני או שסתם זה נוח לך?
אנונימית
אני מהמרכז כזה וכבר פעמיים התבטל אמן אמן ומחר יהיה לי באמת קשה לי בלי ואנחנו גם אמורות להופיע בשבועותת
כן עם בגד גוף וגרביון
אני מהצפון אז יש אבל אני לא יודעת מה הולך במרכז והדרום
בלט ומודרני לרוב אני לובשת אותו דבר, לפעמים בבלט אני שמה חצאית ומודרני כשיש מורים שפחות אכפת להם מתלבשות וחם אני לובשת בגד גוף ומעל מכנסיים קצרים, אבל לרוב גם במודרני בגד גוף וגרביון פשוט
באותו הנושא: