6 תשובות
אם זה חשוב לך, תדברי איתה
בגדול, היא תקבל אותך נטו כי היא תקבל על זה כסף.
אגב, לעלות על פוינט זה כואב ויכול לגרום לציפורן חודרנית, אז קחי את זה בחשבון
אני לא הייתי מוכנה לשלם על הבריאות של הרגליים שלי בגלל זה הפסקתי עם הבלט בגיל יחסית מוקדם ועברתי להתעמלות קרקע שגם נהנתי יותר, וגם הרגשתי שאני הורסת את הגוף שלי פחות
שואל השאלה:
^
היא לא מהאנשים האלו שיעשו הכל בשביל כסף.. אני מכירה אותה ואם היא תקבל אותע היא תקבל כי היא באמת רוצה ללמד אותי.
ובנוגע לזה שזה פוצע את הרגלים אז שמעתי על זה ונראה לי שזה משהו שאני מוכנה לשלם את המחיר שלו..
אנונימי
כן ממש כדאי לך לעבור אליה
אני לא חושבת שיהיה לה בעיה עם זה להיפך היא ממש תשמח
ודיי מוזר שלא מעלים על פוינט אצליכם בשנה חמישית
אצלינו הם בדקו כל אחת אם היא מספיק חזקה בשביל זה
שואל השאלה:
אין פוינט בסטודיו בכלל כי אני גרה בפריפריה ואין מורים..
אנונימי
אה ואי מבאס
^ לדבר איתה, לא יגרום לך להפסיד משהו אלא רק להרוויח. אם היא תסרב-אז המצב ישאר כמו עכשיו ואם היא תסכים רק תרוויחי.
לגבי פציעות, ממליצה לך לחקור על העניין לפני שאת מתחילה, כי זה יכול להיות גם פציעות שצריך שיקום בסופו של דבר (למשל מתיחה/קרע בגידים, שברי מאמץ וכדומה)

בהצלחה❤