6 תשובות
תכתבי יגור רוטמן ביוטיוב הוא ממש יודע לרקוד חהחהחה
אני חושבת שלפי מנ שאת אומרת את צריכה לפרוש
אפ את מרגישה שריקוד זה לא כיף לך אז למה לבזבז זמן על זה ?
ועם חברות שלך תשארי איתן בקשר ממש טוב ותפגשי איתן כל כמה זמן
אפ את מרגישה שריקוד זה לא כיף לך אז למה לבזבז זמן על זה ?
ועם חברות שלך תשארי איתן בקשר ממש טוב ותפגשי איתן כל כמה זמן
תפרשי
זה באמת בזבוז זמן וכסף (לדעתי)
זה לא משהו שיעזור בעתיד זה נחמד כתחביב ולא מעבר
וחוץ מזה זה לא כיף לך אז בכלל
זה באמת בזבוז זמן וכסף (לדעתי)
זה לא משהו שיעזור בעתיד זה נחמד כתחביב ולא מעבר
וחוץ מזה זה לא כיף לך אז בכלל
אנונימית
אם לא טוב לך שם, אל תכריחי את עצמך. את רק תשנאי את זה יותר באמת
שואל השאלה:
עם כיתה ו לא ז הן קטנות פיזית ממני וברמה גם
עם כיתה ו לא ז הן קטנות פיזית ממני וברמה גם
אמאלה אני גם הייתי אמורה להיות ביו טאלנט וזה התבטל והתחרות הבאה שלנו בחודש הבא
באותו הנושא: