3 תשובות
אין דבר כזה
זה ממש לא סוף העולם, כתלמידה יש לך אין סוף פעמים לעשות את הבגרות
ניגשים למועד ב גם אם לא עובריםם
יאללה חיים רק פעם אחתת
כולנו נכשלים מחר גם ככה