10 תשובות
כן ברור
כן
עברית ממש ממש קשה לי ואני אשמח אם לפחות אקבל ציון כזה אבל עם זאת אני אנסה לעשות מועד ב מי יודע אולי אני אשתפר בציון וזה שווה את המאמץ
כן
הייתי עושה מועד ב גם עם ציון של 90 כנראה
למה לא
לא הייתי עושה מועד ב אם הייתי מקבל נקודה מעל 56