12 תשובות
מתחת ל85
מתחת ל85 כנראה
מתחת ל92
נראה לי שמתחת ל־90 אני בטוח אעשה מועד ב', אבל נראה לי שגם אם אקבל מעל 90 אני אעשה מועד ב'
למה כולכם עושים מועד ב' לציונים כלכך גבוהים וטובים?
^למה לא, בכל מקרה מה שנבחר זה הציון הכי גבוה
מתחת ל80
^^ לא חושבת.
המורה שלי אומר שהמועד האחרון תופס גם אם הקודם היה ציון יותר גבוה
אבדוק, למרות שהוא גם לא המורה הראשון שאומר את זה.. מי אמר לך שזה הולך לפי הגבוה?
משרד החינוך^
כתוב את זה גם בפורטל התלמידים.
אבדוק.. תודה