7 תשובות
הייתי תת משקל
אז עליתי למשקל תקין
ועכשיו אני מתאמנת ועולה במשקל של שריר ויורדת במשקל של שומן אז המשקל עולה כי שריר שוקל יותר משומן
שואל השאלה:
תודה❤
באהבה יפייפית
החלמה מהירה
אם את צריכה משהו אני פה❤
שואל השאלה:
תודה רבה ❤ את בן אדם מדהים
שואל השאלה:
לא ירדת במשקל בכלל?
הייתה לי אנורקסיה במשך שנתיים
ואז בולימיה לשנתיים נוספות
החלמתי ועליתי במשקל
אבל התחלתי להתאמן בצורה בריאה לצאת לרוץ לאכול בריא
ואני אוהבת את איך שאני נראית
מאמינה שזה לא מה שאת רוצה לשמוע
אבל מקווה שתצליחי להסתכל על משקל גם כדבר חיובי