6 תשובות
כן, אני.
אני לא זוכרת את תופעות הלוואי שהיו לי, אבל יכול להיות שזה מפני שהגוף לא רגיל לכמות האוכל עדיין.
אני לא זוכרת את תופעות הלוואי שהיו לי, אבל יכול להיות שזה מפני שהגוף לא רגיל לכמות האוכל עדיין.
אני
שואל השאלה:
היא כאילו בתהליך ובתהליך יש עצירות?
היא כאילו בתהליך ובתהליך יש עצירות?
אנונימית
זה אף פעם לא עובר במאה אחוז, תמיד יהיה צלקות וטריגירים פתוחים
אמא שלי החלימה
ולא היה לה עצירות
ולא היה לה עצירות
אפשר שזה יעבור, אבל הצלקות והכל נשאר לתמיד
באותו הנושא: