8 תשובות
שואל השאלה:
אני עצובה על זה שאני יודעת שאכשל... זה נוראי אם אכשל? באוניברסיטה יקבלו אותי?
אנונימית
כן יקבלו אותך
אגב מי שמציב מטרה כמו להצליח להצליח בחיים והלך לאוניברסיטה זה רק הורס לו את המטרה
אם קיבלת 100 ב2 השאלונים, את צריכה להוציא לפחות 5 בבגרות ביחידה השלישית ואז הסופי שלך הוא 62. אבל לדעתי חבל, אם קיבלת 100 תנסי להוציא 100 או ציון גבוה בשלישית כי גם בה יש תוספת נקודות, בהצלחה, לא להתייאש!!
שואל השאלה:
אני כן מתייאשת כי המתכונת עוד שעה וחצי
אנונימית
את תקבלי כי הציונים הקודמים יעלו לך את הממוצע
בהצלחה רבה
איך היה?