5 תשובות
לא נורא יהיה בסדר ספרות זה לא כזה חשוב כמו שחושבים.
אני בטוח שיש לך מגן ושלושים אחוז שכנראה יעזרו לך .. מקסימום תגשי בקיץ
בכל מקרה ספרות זה מקצוע שמותר להכשל בו
בכל מקרה ספרות זה מקצוע שמותר להכשל בו
לא נורא חיים הכל טוב לימודים זה לא הכל בחיים את עשית את שחל ומפה זה לא תלוי בך
אם עשית כמיטב יכולתך אין לך מה להתבאס
דבר ראשון יכול להיות שזאת תחושה אישית כי הרגשתי שהלך לי נורא באזרחות וקיבלתי ציון שממש הופתעתי ממנו בסוף,
דבר שני תמיד יש מועד ב וזה לא סוף העולם :)
זאת נחשבת בגרות קשה
דבר שני תמיד יש מועד ב וזה לא סוף העולם :)
זאת נחשבת בגרות קשה
באותו הנושא: