2 תשובות
יש מועד ב
את כמו כולנו פה
אם דאגת ללמוד כמו שצריך במהלך השנה, להשקיע ולתרגל, אין שום סיבה לבוא בגישה הזו - האמיני בעצמך שהכול יהיה טוב ותוכלי לקבל ציון גבוה, כל עוד כמובן תתני את ההכי טוב שלך בבגרות. ואל תשכחי שיש אחרי זה גם מועדי ב', ג', ד' וכו'.. כך שגם אם לא יילך במועד הזה, לא סוף העולם. בהצלחה