2 תשובות
בדרך כלל לא הולכים ישר ככה למכון וישר מתאמנים הולכים פעם ראשונה עם מאמן אישי והוא בונה לך תוכנית אימונים לפי משקלים מכונות ומלמד אותך איך להתאמן אחר כך אחרי שתעשי את זה הרבה פעמים את כבר תדעי לבד
לכי למאמן במכון שיעשה לך תוכנית אימונים ויראה לך מה עושים