7 תשובות
כן
אנונימי
לא הבנתי סידרתם או לא?
אנונימי
הגיוני, אני לא חושבת שהמילה היא נעלב. אולי יתבאס
קצת אבל זה לא נוראי
ברור
תנסי להבין למה אמרת "דיי תפסיק". את רוצה את זה? את צריכה עוד הפסקה? הוא גורם לך להרגיש שמחה? אם סתם נלחצת אז תתנצלי ותאמרי שנלחצת, ואם את רוצה עוד הפסקה או לגמור את זה - אז תדברי איתו וזה רצונך החופשי